Bereikbaarheidsdienst

Crisisdienst

De crisisdienst van Soliza Care kan in geval van crisis door jou of je naasten ingeschakeld worden. Als je met spoed hulp nodig hebt, staat hieronder uitgelegd met wie je contact op moet nemen:

Tijdens kantooruren (08.30 uur – 17.00 uur)

Bij een crisissituatie tijdens kantooruren kun je contact opnemen met je persoonlijke begeleider. Je kunt hierover bij de start van zorgverlening afspraken maken met je begeleider. Heb je geen direct nummer dan kun je altijd contact opnemen via 06-14322250.

Buiten kantooruren

In geval van crisis buiten kantooruren zijn wij bereikbaar op 06-14322250. Doordeweeks vanaf 17.00 uur tot 08.30 uur de volgende dag en in het weekend.

Je kunt een beroep doen op de crisisdienst in geval van een levensbedreigende noodsituatie waarbij de veiligheid en/of functioneren van een persoon in gevaar komt en er onmiddellijk gehandeld moet worden. Voorbeelden hiervan zijn brand, geweld, medische en psychische crisis en hulpvragen die niet kunnen wachten tot een volgend begeleidingsmoment.

De crisisdienst van Soliza Care kan direct behulpzaam zijn in zo’n situatie en een inschatting maken van de problemen. Welke hulp je krijgt is afhankelijk van je situatie. Samen zoeken wij naar de beste oplossing. Het doel is altijd om je situatie zo snel en goed mogelijk te stabiliseren.