Ben je ergens ontevreden over, of heb je een klacht over de geleverde zorg? Wij gaan graag met je in gesprek om samen te zoeken naar een oplossing. Je kunt je klacht indienen via het onderstaande button of een e-mail sturen aan klachten@solizacare.nl. We benaderen je binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht.
Wil je of kun je je klacht niet bespreekbaar maken met ons? Of wil je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kun je je klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg. Wij zijn aangesloten bij een Wkkgz erkende Geschilleninstantie. De onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg ondersteunt en informeert je gedurende de klachtenprocedure. Wil je advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.
Het indienen van een klacht bij Klachtenportaal Zorg is uiteraard mogelijk zonder dit te melden aan je begeleider van Soliza Care. Je kunt je klacht doorgeven op het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg, klik hier. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl.
Heb je je klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. De onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg benadert je binnen 6 weken na ontvangst van de klacht.
In ons klachtenreglement vind je meer informatie over de klachtenprocedure.